Generalforsamling lørdag den 11. juni 2022 kl. 14.00 på fællesområdet

Lørdag den 11. juni 2022 afholdes årets ordinære generalforsamling på fællesområdet kl. 14.00. Invitation med bilagene dagsorden, regnskab 2021 og budget 2022 er udsendt via e-mail. Forslag fra medlemmerne skal skriftligt tilsendes bestyrelsen og være denne i hænde senest 14 dage før afholdelse. Forslagene kan evt. suppleres med overslag over mulige økonomiske konsekvenser. Forslag sendes til gf.kongsvang@gmail.com. Tilsvarende bør du også skrive, at du ikke har modtaget indkaldelse, såfremt det mod forventning ikke er modtaget på din e-mail.

6 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Forskønnelsesudvalget har besluttet at fælde 5 træer på fællesarealet, træerne er udvalgt ud fra højde og placering. Arbejdet starter tirsdag den 27. September 2022 og forventes færdigt fredag den 30.

Bestyrelsen har udarbejdet et dokument med fordeling af opgaver. Dokumentet vil løbende blive opdateret, når nye opgaver kommer til, eller ansvaret for opgaverne skifter hænder. Dokumentet giver alle