top of page

Grundejerforeningen Kongsvang er fyldt 50 år og det fejres lørdag den 11. juni 2022

Vores alle sammen grundejerforening har rundet et halvt århundrede. Der vil efter generalforsamlingen om lørdag den 11. juni 2022 aftenen være fællesspisning hvor der fejres foreningens 50 års jubilæum. Deltagelse er gratis for grundejerforeningens medlemmer, men tilmelding er nødvendig. Der bestilles helstegt pattegris eller vildsvin og salatbar udefra. Der serveres øl, vin, vand og sodavand. Ønskes andre drikkevarer, skal de medbringes. Alle er velkomne fra kl. 17.00, maden serveres lidt senere. Tilmeldingsfrist sættes til lørdag den 21. maj 2022, og foretages ved at sende information om husstand og antal deltagere til gf.kongsvang@gmail.com.

12 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg